Legfontosabb témák

A nyári időszak ugyan fejre állította a kereskedelmi tévék nézettségét, az RTL Klub szerint főműsoridőben ők voltak az első félévben a piacvezetők. A TV2 viszont azt kommunikálja, hogy júniusban már minden célcsoportban őket nézték a legnagyobb arányban.

A nyár tévés szempontból többnyire unalmas szokott lenni, a nagyobb kereskedelmi csatornák ismétlésekkel töltik ki a műsoridőt, amit az átlagosnál kevesebb ember néz aztán. Idén nyáron viszont óriási sakkjátszma folyik az RTL Klub és a TV2 között.

A TV2 kiemelkedő eredményt ért el júniusban. A csatorna a 18-49 és a 18-59 éves célcsoport tekintetében a teljes napot vizsgálva győzelmet aratott, és maga mögé utasította legnagyobb konkurensét, az RTL Klubot.

Tervezett karbantartási munkák miatt július 5-re virradó éjszaka, 0 óra és hajnali 6 óra között az RTL Klub csatornán teljes adásszünet lesz - írja a media1 az RTL Klub közlése nyomán Az erősáramú karbantartás ... ...

A nyarat egyértelműen a TV2 kezdte jobban, amire az RTL Klub reagált, az alacsony nézettséget hozó új sorozatát átette délutánra. Most viszont a csatornák tovább sakkoznak az új és a régi tartalmaikkal.

A TV2 számára igazi Jolly Joker a Bezár a bazár, hiszen a tavasz folyamán az új évad is remekül teljesített. A nyári szezonban még nagyobbat fogtak, hiszen a műsor ismétlése kimagasló közönségaránnyal fut. Nem véletlen, hogy az RTL Klub a hétköznapokon lemaradt.