Legfontosabb témák

A kormányzati hirdetésekkel kitömött kereskedelmi tévé kínos helyzetbe került vasárnap este, ugyanis a korábban "levetett" műsoraikkal verte őket az ATV a teljes lakosság körében.

Hiába veszített az elmúlt évben nézőket az RTL Klub, a két nagy kereskedelemi tévé küzdelme nem lett szorosabb. Pedig a TV2 vezére továbbra is azt várja, hogy megelőzik a konkurenst, ehhez azonban mind csatorna, mind csoportszinten elég drasztikus fordulatra lenne szükségük.

Az NMHH a tavalyi második félévet vizsgáló jelentése alapján a legtöbb cég a TV2 Több mint testőr című életmód magazinjához társult támogatóként, összesen 125, míg a legtöbb támogatói üzenet - 10 661 - a csatorna időjárás-jelentéséhez kapcsolódott.

Megszűnhet a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME), mivel az egyik meghatározó szereplő kiléphet az egyesületből.

A TV2-n láthattuk 2016 második felében a legtöbb szponzorüzenetet - közölte az erről szóló jelentés eredményeit idézve a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

Nem akarják, hogy kiderüljön, milyen jelentős közpénzmilliárdok vándorolnak a kormánypárti tévéhez.

Nem akarják, hogy kiderüljön, milyen jelentős közpénzmilliárdok vándorolnak a kormánypárti tévéhez. Kiegészítés: A TV2 visszautasítja a vádakat. Ma több sajtóhírben megjelent, hogy a TV2 Csoport nem szolgáltatott adatokat a 2016-os reklámköltésekről. Ez nem felel meg a valóságnak, a TV2 Csoport a korábbi évek metodikáját követve a megadott határidőre közölte azokat az MEME által kijelölt EY-jal. Tehát, az hogy a szakmai szervezetek a mai napon nem kommunikálták a televíziós piac változását, nem róható fel a TV2-nek. A kérdésre az MRSZ és a MEME illetékesei tudják megadni a választ.

Hiába próbál megújulni és erősíteni a TV2, a terveikbe mindig becsúszik valami hiba. Az utóbbi időben nem először fordul elő, hogy fontosnak vélt műsorukkal probléma adódik.