Legfontosabb témák

A Ferrari 2018 őszén a Párizsi Autószalonon bejelentette az Icona sorozat első két tagját

Idén is közzétette globális 500-as listáját a Brand Finance, amely az egyes vállalatok márkaértékét veti össze egységes szempontok alapján. A versenyfutást tavalyhoz hasonlóan az Amazon nyerte, mintegy 188 milliárd dollárra rúgó márkaértékével ellépett az üldözőitől. Bár az IT-szektor és bankok által uralt márkaérték-listán a márka erősség szerinti számítás tekintetében kevés az európai szereplő, az első két helyet mégis az olasz Ferrari és a magyar leányvállalattal is rendelkező orosz Sberbank foglalja el.

Február 7-én a Haas kezdi az autóbemutatók sorát, hamarosan a Mercedes, a Ferrari és a Red Bull is lerántja a leplet a 2019-es gépéről

Az olasz gyártó V12-es motorral szerelt autói voltak különösen kelendőek 2018-ban

A Ferrari csütörtökön tette közzé negyedik negyedéves beszámolóját, a luxus-autógyártó profitja nagyot nőtt a negyedik negyedévben, míg a menedzsment felfelé módosította az idei évre vonatkozó...

Jelentősen, 46 százalékkal nőtt az olasz luxusautógyár tavalyi profitja, különösen a V12-es motorral felszerelt autók eladása bővült.

Jelentősen, 46 százalékkal nőtt a Ferrari tavalyi profitja, különösen a cég legerősebb, V12-es motorjával felszerelt autók eladása bővült. Az olasz luxusautógyár csütörtökön azt közölte, hogy a tavalyi ... ...

Egy Ferrari 250 GTO, vagy néhány rúd arany? Önök melyiket választanák? Itt az Alapblogon is többször írtunk már róla, hogy a világ vezető jegybankjai által...

Egy Ferrari 250 GTO, vagy néhány rúd arany? Önök melyiket választanák? Itt az Alapblogon is többször írtunk már róla, hogy a világ vezető jegybankjai által...

Erősen kritizálta a Ferrari német versenyzőjét az észak-ír egy interjúban