Legfontosabb témák

A reklámadó intézményének eltörlését szorgalmazza a digitális reklámpiac valamennyi szereplőjét összefogó legnagyobb szakmai szervezet. A Magyar Reklámszövetség keretein belül működő IAB Hungary alelnöke az InfoRádió ReggelInfo című műsorában azt mondta: nem gazdasági, hanem politikai lehet a jogalkotó motivációja.

50 százalékkal, 7,5 százalékra emelte az Országgyűlés a reklámadó mértékét. Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter korábban úgy nyilatkozott, hogy az idén már nem lesz adóemelés.

Módosították az erdőtörvényt és a roamingdíjakra vonatkozó előírásokat a parlamentben.

Módosította a parlament a reklámadóról szóló törvényt kedden, ennek értelmében 7,5 százalék lesz a kulcs a második félévben a reklámadó-fizetésre kötelezetteknek.

Módosította az Országgyűlés a reklámadóról szóló törvényt kedden, ennek értelmében 7,5 százalék lesz a kulcs a második félévben a reklámadó-fizetésre kötelezetteknek - írja az MTI. A képviselők 117 igen ... ...

Július 1-től egységesen 7,5 százalékos adót kell megfizetniük a médiacégeknek a reklámbevételeik után.

Az eddigi 5,3 százalékról 7,5 százalékra emelte az Országgyűlés a reklámadó mértékét.

Márciusban még csökkenteni akarta Kósa Lajos a reklámadót, most az ő javaslatára 5,3-ról 7,5 százalékra emelték.

Az Európai Bizottság korábban megtiltotta az adó beszedését, most egy olyan szöveget szavaztak meg, amely talán az uniós jognak is megfelel.

Módosította a parlament a reklámadóról szóló törvényt kedden, ennek értelmében 7,5 százalék lesz a kulcs a második félévben a reklámadó-fizetésre kötelezetteknek.

Módosította a parlament a reklámadóról szóló törvényt kedden, ennek értelmében 7,5 százalék lesz a kulcs a második félévben a reklámadó-fizetésre kötelezetteknek.

Ma szavaz az országgyűlés a reklámadó, illetve az erdőtörvény módosításáról.

Az Országgyűlés ma módosíthatja a reklámadóról szóló törvényt, majd tárgyalni kezd a kormány adócsomagjáról. Az ülésnap reggel 9 órakor napirend előtti felszólalásokkal kezdődik, amit a határozathozatalok követnek. Több más előterjesztés mellett ekkor fogadhatják el a reklámadóról szóló törvény módosítását. A képviselőknek a szavazások után összesen öt óra áll majd rendelkezésükre a kormány adóváltoztatási javaslatainak értékelésére, ...

Ha a reklámadó törvény módosítását elfogadja a parlament, az adókulcs a reklámközzétevők esetén 2017 júniusától 7,5 százalékra emelkedik. Ugyanakkor a 2017. május 31-ig lezárult adóévekre megfizetett reklámadót a cégek adótúlfizetésként vehetik figyelembe. De mi lesz a túlfizetéssel?

Megkezdi a költségvetés vitáját és elfogadhatja a reklámadó emelésére benyújtott kormánypárti módosítást az Országgyűlés ezen a héten.

Ha a reklámadó törvény módosítását elfogadja a parlament, az adókulcs a reklámközzétevők esetén 2017 júniusától 7,5 százalékra emelkedik.

Ha a reklámadó törvény módosítását elfogadja a parlament, az adókulcs a reklámközzétevők esetén 2017 júniusától 7,5 százalékra emelkedik. Az adóbevallást akkor is be kell adni, ha az adóteher visszafizetésre kerül – emeli ki Fekete Zoltán Titusz, az RSM Hungary adójogásza.

A reklámadóról szóló törvény módosításának elfogadásával sok cégnek várhatóan kevesebb adót kell majd fizetnie 2017-ben, mint amennyit az adóelőlegről szóló bevallásban feltüntetett, ezért kérnie kell a fizetendő adóelőleg módosítását – hívja fel a figyelmet Fekete Zoltán Titusz, az RSM Hungary adójogásza. A 100 millió forintot el nem érő reklámközzétevők de minimis támogatásnak minősülő adómentességet kapnak. ...

Diszkriminatív, versenyhátrányt okozó jellege miatt nem kizárt, hogy lehet jogi fogást találni a reklámadón - nyilatkozta az InfoRádiónak a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke. Kovács Tibor kifejtette: a javaslat magyar munkahelyeket és vállalkozásokat veszélyeztet.

Ha a reklámadó-törvény módosítását elfogadja a parlament, az adókulcs a reklámközzétevők esetén júniustól 7,5 százalékra emelkedik. Ugyanakkor a május 31-gyel lezárult – azaz a 2014, 2015, 2016-os – adóévekre megfizetett reklámadót a cégek adótúlfizetésként vehetik figyelembe. A korábban megfizetett adó összegét az adóhatóság a reklámközzétevők adófolyószámláján megjeleníti, és a cégek a későbbiekben szabadon rendelkezhetnek vele.

A reklámadóról szóló törvény módosítását elfogadta a parlament, az adókulcs a reklámközzétevők esetén 2017 júniusától 7,5 százalékra emelkedik. Várhatóan sok cégnek ténylegesen kevesebb adót kell majd ... ...

A reklámadótörvény módosítását elfogadta a parlament. Amellett, hogy az adókulcs a reklámközzétevők esetén 2017 júniusától 7,5 százalékra emelkedik, a május 25-én hatályba lépő törvényből számos egyéb következmény adódik, amellyel minden reklámközzétevőknek tisztában kell lennie.

Leghamarabb jövő hét kedden fogadhatja el az Országgyűlés a reklámadóról szóló törvényt. Az ellenzéki pártok a kormányzatnak kedves médiavállalkozások helyzetbe hozásáról beszélnek, és arról, hogy az egész törvény fölösleges. A szakmai szervezetek szerint vállalkozások mehetnek tönkre - az internetes oldalak járhatnak a legrosszabbul.

Kósa Lajos 7,5 százalékos módosítását elfogadta a parlament gazdasági bizottsága. Az iparági szereplőkkel ebben a körben sem egyeztettek.

5,3 helyett 9 helyett 7,5 százalék lesz a reklámadó. Az EU-nak is rendben lehet így.

Már múlt héten is 7,5 százalékról beszélt Kósa.

Kósa Lajos beváltotta múlt heti ígéretét: az előző verzióhoz képest alacsonyabb kulcsra tett javaslatot.

Kósa Lajos a parlament gazdasági bizottságának nevében beterjesztette a reklámadóról szóló törvénymódosítás módosítását. Az egyetlen oldalból álló dokumentum csak a reklámadó mértékének új...

Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője sajtótájékoztatóján bejelentette, hogy 7,5 százalék lesz a reklámadó mértéke.

Haladéktalanul meg kell szüntetni a reklámadót a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei szerint. A szakmai szervezetek elutasítják a kormány reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát, valamint a reklámadó mértékének emelését - közölték a szövetségek az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményükben.

A kormány 2017. május 3-án az iparág által korábban is elutasított, a piac egészére nézve károsnak minősített reklámadó mértékének emelését jelentette be. A Magyar Reklámszövetséghez csatlakozva az IAB Hungary is határozottan elutasítja az adóemelést. A reklámadó fenntartását, mértékének közel másfélszerezését nem csupán károsnak, hanem a hazai médiapiac sokszínűségét és a piaci alapokon működő szereplők létét fenyegető lépésnek tekinti, amely a digitális piacon hatványozott károkat okoz.

Az ellenzéki pártok nem támogatták a parlamentben a reklámadó bevezetését. A Magyar Lapkiadók Egyesülete szerint súlyos probléma a változtatás, mert az amúgy is alacsony nyereségű szektorban jövőre már másfélszer annyi adó fizetésére kötelezi a cégeket. Az InfoRádió által megkérdezett adószakértő szerint továbbra is csak idén jelent majd könnyebbséget a reklámadó törvény módosítása, jövőre pedig adóemeléssé válik.

Ha a szektor esetleg termelt volna nyereséget, az így el is tűnik, miközben a Google és a Facebook nem adózik nálunk.

A nagy felháborodást kiváltó tervezett 9 százalék helyett "csak" 7,5 százalékra emeli a reklámadó mértékét a kormány Kósa Lajos bejelentése szerint.

A kormány állítja, hogy a most tervezett formában már Brüsszelnek is tetszeni fog a reklámadó, csakhogy a problémás részeket benthagyták az átírt javaslatban is.

A jelenlegi 5,3 százalékról 7,5 százalékra nő. Még évekig ennyi maradhat az adó mértéke.

A tervezett 9 százalék helyett 7,5 százalék lesz a reklámadó mértéke - közölte Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője szerdai budapesti sajtótájékoztatóján, jelezve, hogy erről megegyeztek a...

A tervezett 9 százalék helyett 7,5 százalék lesz a reklámadó mértéke - közölte Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője szerdai budapesti sajtótájékoztatóján, jelezve, hogy erről megegyeztek a nemzetgazdasági tárcával.

Kábé négy évig így is marad. Mindezt Kósa Lajos jelentette be szerdai sajtótájékoztatóján.

A Fidesz frakcióvezetője szerint már megegyeztek a nemzetgazdasági tárcával a kisebb kulcsról.

A Fidesz frakcióvezetője szerint már megegyeztek a nemzetgazdasági tárcával a kisebb kulcsról.

Az Országgyűlés a kormány kezdeményezésére ma kezdi tárgyalni a reklámadóról és az élelmiszerláncok működéséről szóló törvények módosítását.

A reklámadóra és az élelmiszerláncokra vonatkozó törvényjavaslatot is tárgyalja ma a parlament.

Az Országgyűlés a kormány kezdeményezésére ma kezdi tárgyalni a reklámadóról és az élelmiszerláncok működéséről szóló törvények módosítását. Az ülésnap reggel 9 órakor napirend előtti felszólalásokkal kezdődik, majd tíz, többnyire nemzetközi egyezmények kihirdetéséről szóló előterjesztésről kell szavaznia a képviselőknek. A határozathozatalok után további tíz indítvány általános vitáját bonyolítják le. A Ház egyebek mellett a nemzetgazdasági miniszter ...