Legfontosabb témák

Februárban elbukott a Miniszterelnökség kartellvádja a Gazdasági Versenyhivatalnál (GVH) az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közti szakasza építésének ügyében - írja a 444.hu. Ennek egyik részét a Közgép ... ...

Nyerges Zsolt a Közgép után távozik a Mezort Zrt. éléről is.

Távozik a Mezort Zrt. éléről Nyerges Zsolt, miután a cég keddi közgyűlésén lemondott az igazgatóság elnöki posztjáról – tudta meg a Világgazdaság. Nyerges Zsoltot az igazgatóság élé...

Megint átvariálnák a fővárosi plakátpiacot.

A kormány készülő rendelete eltüntetné a magyar városokban lévő hirdetőoszlopokat és gyakorlatilag az órásplakátokat is megszüntetné. Az intézkedés a miniszterelnökkel haragban lévő Simicska Lajos üzleti ... ...

Súlyosan beavatkozna a közterületi reklámpiacba a Fidesz–KDNP egy „településkép-védelmi” kormányrendelettel a Magyar Nemzet információ szerint.

Tíz menetben méri össze erejét a hvg.hu ringjében a magyar közélet és gazdaság két legismertebb nehézsúlyú harcosa. Minden menet végén pontozunk, hogy kiderüljön, ki a NER igazi bajnoka.

Nem a Közgép konzorciuma építheti az M4-es autópályát a román határig, pedig 25 milliárddal olcsóbb árat ígért, mint a pályázat nyertese.

Az olasz Itinerával közösen pályázó cég 25 milliárddal ígért a konkurencia alá, ez lett a veszte.

A bíróság kimondta: a főváros jogszerűtlenül mondta fel a hirdetőoszlopokról szóló szerződést a Mahirral. Kártérítésről ebben a perben nem volt szó, de Simicskáék 100 millió forintnyi kártalanításra tartanak igényt.

Másodfokon is Simicska Lajos cégének adott igazat a bíróság a hirdetési oszlopok ügyében, így arra is van esély, hogy a Mahir kártérítést kap majd a lebontott oszlopok miatt - írja az Index.hu. A Fővárosi ... ...