Legfontosabb témák

Ők lesznek a rendezvény taxis partnerei, és hogy miért? Nagyjából: csak.

Még egy nyaraláson is spórolhatsz több mint tízezret....

Közbeszerzés nélkül kapták meg a vizes vb-t, a szervezők sunyulnak, de senki nem tudja, hogy ténylegesen mi lesz.

Nem értik a taxiscégek, miért emelték ki közülük a Főtaxit a vizes vébé szervezői. Bőven akad még a piacon 500-600 autóval rendelkező vállalat, amellyel tárgyalhattak volna. Gondot okozhat, hogy a rendezvény ... ...

A döntés hátterében hosszú botránysorozat áll. Travis Kalanick a céges ügyek mellett magánéleti problémákkal indokolja a döntését, a távozása viszont elvileg nem végleges.

A fuvarmegosztó szolgáltató körüli sorozatos botrányok szakértők szerint megnehezítik a vállalat fejlesztéseinek finanszírozását.

Hidegre teszik az ügyvezető igazgatót, de megy vele a szexista igazgatósági tag is. Újra a középpontban a taxisok réme, most a mérgező céges kultúra mintapéldája lett.

Travis Kalanick ideiglenesen otthagyja az általa alapított, az elmúlt időben elég sok botrányba keveredett céget.

Travis Kalanick vezérigazgató ma jelentette be Ubernél, hogy határozatlan időre visszavonul a cégtől.

Deutsche Polizisten übernahmen den 81-Jährigen Horst Mahler am Budapester Flughafen. Mahler hatte sich einer Haftstrafe entzogen und hatte in Ungarn um politisches Asyl angesucht.

Akkreditált elsősegélynyújtási és életmentő ismeretekben részesíti sofőrjeit a Budapest Taxi Kft., eddig 70 kollégájuk kapott képzést.

Teljesen legálisan tudják megúszni az adófizetést.

A cég a merénylet után méregdrágán vitte az utasokat egy darabig, de a cég ígéretet tett, hogy visszatérítik a viteldíjakat.

Közvetlenül a gázolás után készült.

Az online kasszák gyakori szoftverhibáira, a készülékek egy részénél rendszeresen előforduló problémákra hívta fel a figyelmet az Országos Taxiszövetség elnöke és a Masszőrök Egyesületének elnöke.

Az online kasszák gyakori szoftverhibáira, a készülékek egy részénél rendszeresen előforduló problémákra hívta fel a figyelmet az Országos Taxiszövetség elnöke és a Masszőrök Egyesületének elnöke a Magyar Nemzet szombati számában.

A Google-től nem lehet bűntetlenül lopni. Anthony Levandowski most valószínűleg nem nevezhető a vidám legvidámabb emberének. Néhány héttel ezelőtt, amikor kiderült, hogy korábbi cége, a Google-hoz tartozó Waymo igencsak nehezményezi, hogy távozásakor több mint 14 000 dokumentumot töltött le, lehetett sejteni, hogy nehéz idők várnak rá, hiszen a cég természetesen perhez folyamodott, amelynek következtében Lewandowksit a bíró el is tiltotta a vitatott technológiák felhasználásával kapcsolatban az Ubernél, a dokumentumokat pedig vissza kell szolgáltatnia a Waymóhoz.   Anthony Levandowski valószínűleg mostanában kevesebbet mosolyog Akik esetleg nem voltak képben: Ez a 14 000 doksi ugyanis a Google önjáró autóinak a terveit tartalmazta, ami már önmagában is ciki, de az még kellemetlenebb, hogy az Uber konkrétan fel is használta az innen nyert információkat a saját önjáró autókra vonatkozó fejlesztéseknél is, a Waymo szerint az Uber által használt lézeres radar, amely az önjáró autó környezetének érzékeléséhez szükséges, konkrétan azokra a műszaki fejlesztésekre épül, amelyeket Lewandowksi lopott tőlük. Sajnos még nagyon messze vagyunk az ilyen mértékű precizitástól az önjáró autók terén Lewandowskit szépen el is távolították az Uber önvezetők autókkal foglalkozó projektjéről, operatív vezetői feladatokat kapott, miközben az Uber a bíróságon próbálta bizonyítani saját igazát, miszerint nem ötletlopásról van szó. Ezzel egy időben azért elindítottak egy belső eljárást is, amelyben Lewandowksinak határidőket betartva kellett volna együttműködnie a céggel, ez azonban nem valósult meg. Az Uber erre a magatartásra hivatkozva rúgta Lewandowksit, legalábbis ez olvasható az alább csatolt felmondólevélben: Levandowksi rövid és sikerekben nem túl gazdag uberes karrierje 2016 augusztusában vette kezdetét, amikor az Uber 680 millió dollárért felvásárolta az Otto nevű önjáró kamionokkal foglalkozó céget, amelyben Levandowksi mellett néhány volt Tesla és Apple agy dolgozott a jövő közlekedésével kapcsolatos koncepciókon. Az már egy másik kérdés, hogy más kottájából szerezték az ihletet…

A Google-től nem lehet bűntetlenül lopni. Anthony Levandowski most valószínűleg nem nevezhető a vidám legvidámabb emberének. Néhány héttel ezelőtt, amikor kiderült, hogy korábbi cége, a Google-hoz tartozó Waymo igencsak nehezményezi, hogy távozásakor több mint 14 000 dokumentumot töltött le, lehetett sejteni, hogy nehéz idők várnak rá, hiszen a cég természetesen perhez folyamodott, amelynek következtében Lewandowksit a bíró el is tiltotta a vitatott technológiák felhasználásával kapcsolatban az Ubernél, a dokumentumokat pedig vissza kell szolgáltatnia a Waymóhoz.   Anthony Levandowski valószínűleg mostanában kevesebbet mosolyog Akik esetleg nem voltak képben: Ez a 14 000 doksi ugyanis a Google önjáró autóinak a terveit tartalmazta, ami már önmagában is ciki, de az még kellemetlenebb, hogy az Uber konkrétan fel is használta az innen nyert információkat a saját önjáró autókra vonatkozó fejlesztéseknél is, a Waymo szerint az Uber által használt lézeres radar, amely az önjáró autó környezetének érzékeléséhez szükséges, konkrétan azokra a műszaki fejlesztésekre épül, amelyeket Lewandowksi lopott tőlük. Sajnos még nagyon messze vagyunk az ilyen mértékű precizitástól az önjáró autók terén Lewandowskit szépen el is távolították az Uber önvezetők autókkal foglalkozó projektjéről, operatív vezetői feladatokat kapott, miközben az Uber a bíróságon próbálta bizonyítani saját igazát, miszerint nem ötletlopásról van szó. Ezzel egy időben azért elindítottak egy belső eljárást is, amelyben Lewandowksinak határidőket betartva kellett volna együttműködnie a céggel, ez azonban nem valósult meg. Az Uber erre a magatartásra hivatkozva rúgta Lewandowksit, legalábbis ez olvasható az alább csatolt felmondólevélben: Levandowksi rövid és sikerekben nem túl gazdag uberes karrierje 2016 augusztusában vette kezdetét, amikor az Uber 680 millió dollárért felvásárolta az Otto nevű önjáró kamionokkal foglalkozó céget, amelyben Levandowksi mellett néhány volt Tesla és Apple agy dolgozott a jövő közlekedésével kapcsolatos koncepciókon. Az már egy másik kérdés, hogy más kottájából szerezték az ihletet…

Több spanyol városban sztrájkkal és tüntetéssel tiltakoztak a taxisok az Uber, illetve a hasonló módon működő Cabify nevű alternatív, közösségi személyszállítási szolgáltatás terjedése ellen - tudósít ... ...

Több spanyol városban sztrájkkal és tüntetéssel tiltakoztak a taxisok az Uber, illetve a hasonló módon működő Cabify nevű alternatív, közösségi személyszállítási szolgáltatás terjedése ellen.

Több spanyol városban sztrájkkal és tüntetéssel tiltakoztak ataxisok az Uber ellen.

Több spanyol városban sztrájkkal és tüntetéssel tiltakoztak a taxisok az Uber, illetve a hasonló módon működő Cabify nevű alternatív, közösségi személyszállítási szolgáltatás terjedése ellen.

Győrt és Sopront nézte ki magának a Budapesten tavaly megjelent Taxify, amelynek étlapján a nagy egyetemvárosok szerepelnek. Budapest után Sopronban és Győrben is megjelenhet a Taxify. Az észt taxiszolgáltató ... ...

A vezető nélkül közlekedő robottaxik akár már három-négy év múlva is megjelenhetnek a közúti forgalomban - jelentette ki a dpa hírügynökségnek adott interjúban Ola Källenius, a Daimler fejlesztési...

Travis Kalanock elvesztette az édesanyját egy balesetben.

Nem tilos többé az Uber alkalmazás Black szolgáltatásával taxis szolgáltatást nyújtani Olaszországban - jelentette be pénteken az Uber azt követően, hogy sikerrel megfellebbezte a szolgáltatására az...

A vizsgálatok kétharmadában jogsértést találnak a taxiknál a fővárosban a BKK közlése szerint. Sokan pörgetik a taxiórát, vagy "elfelejtenek" számlát adni. És még csak most indul a turistaszezon.

Radikális változás előtt áll a globális autóipar. A digitalizáció az egyik legerősebben befolyásoló tényező ebben a szektorban. A technológiai változások mellett a fogyasztók miatt is jelentős a ráhatás: sokan már önvezető taxiban utaznának vagy elektromos autót vezetnének - derül ki a Roland Berger Automotive Disruption Radar című tanulmányából.

Hemzsegnek a jogsértések a fővárosi taxisoknál. Komoly ellenőrzésekre készül a BKK és más hatóságok.

Trükköznek a taxisok, ez a turistaszezonban csak rosszabb lesz....

A fővárosi taxik vizsgálata a sofőrök kétharmadánál talált szabálytalanságokat - írja a Világgazdaság.

A vizsgálatok kétharmadában jogsértést találnak a taxiknál a fővárosban - számolt be a Világgazdaság. Még nincs is itt a turisztikai főszezon, de a taxisok körében elkövetett jogsértések száma már az első ... ...

Még mindig gyakran pörgetik az órákat a taxisok, a körükben elkövetett jogsértések száma már az első negyedévben 654-re rúgott – írta a Világgazdaság a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Zrt. tájékoztatása alapján szerdán.

El sem kezdődött a turisztikai szezon, máris több száz jogsértést követtek el a fővárosi taxisok – derül ki az ellenőrzések eredményéből.

Az ellenőrzöttek kétharmada fennakad.

Még nincs itt a turisztikai főszezon, de a taxisok körében elkövetett jogsértések száma már az első negyedévben 654-re rúgott - írta a Világgazdaság a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Zrt....

Az ellenőrzött taxisok kétharmadánál találtak szabálytalanságot.

A vizsgálatok kétharmadában jogsértést találnak a taxiknál a fővárosban. A turisták védelme érdekében ellenőrzési akciókkal készül a BBK és több más hatóság is.

Még nincs itt a turisztikai főszezon, de a taxisok körében elkövetett jogsértések száma már az első negyedévben 654-re rúgott - írta a Világgazdaság a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Zrt. tájékoztatása alapján szerdán.

Nem is olyan nehéz megoldani a városokban való közlekedést - mondta a Daimler fejlesztési igazgatója.

A vezető nélkül közlekedő robottaxik akár már három-négy év múlva is megjelenhetnek a közúti forgalomban, ezt a Daimler fejlesztési igazgatója nyilatkozta. A megoldást ugyan még tesztelni kell, de viszonylag alacsony sebességgel és nagy felbontású térképekkel már megoldható a kérdés.

A vezető nélkül közlekedő robottaxik akár már három-négy év múlva is megjelenhetnek a közúti forgalomban.

A vezető nélkül közlekedő robottaxik akár már három-négy év múlva is megjelenhetnek a közúti forgalomban - jelentette ki a dpa hírügynökségnek adott interjúban Ola Källenius, a Daimler fejlesztési igazgatója. ... ...