Legfontosabb témák

  100 emberből 55 fizetne többet egy termékért vagy szolgáltatásért, ha annak előállítója tesz a szociális és környezeti fenntarthatóságért! A világ 60 országában online megkérdezett 30 ezer fogyasztó 55 százaléka hajlandó mélyebben a zsebébe nyúlni, ha egy adott termék vagy szolgáltatás bizonyíthatóan a társadalmi és környezeti fenntarthatóság alapelveinek mentén készül – derül ki a Nielsen kutatócég legfrissebb jelentéséből. A fenntartható termékek vásárlása iránt a legnagyobb hajlandóság az ázsiai és csendes-óceáni térségben mutatkozott, ahol a megkérdezett vásárlók 64 százaléka áldozna többet ilyen elvek mentén készült termékekre. Dél-Amerikában, valamint a közel-keleti és afrikai térségben ez az arány 63 százalék, míg Észak-Amerika és Európa megkérdezett fogyasztóinak mindössze 42 és 40 százaléka fizetne többet a fenntartható termékekért.Azt azért fontos leszögezni, hogy a felmérés közel sem reprezentatív és elsősorban az online elérhető vásárlók attitűdjét mérte fel. Az azért mégis biztató, hogy a három évvel korábban, hasonló témában végzett felmérés számaihoz képest minden régióban jelentősnek nevezhető emelkedés figyelhető meg a fenntartható termékek vásárlása iránti érzékenység tekintetében. A globális átlag 10 százalékkal emelkedett, a legtöbben a dél-amerikai fogyasztók közül változtattak vásárlási szokásaikon saját bevallásuk szerint, míg a legkisebb változás az észak-amerikai fogyasztók körében történt. [...] Bővebben!

Tovább a blogra

Hozzászólások

Hozzászólás írásához be kell lépnie, vagy ha még nem regisztrált nálunk, regisztráljon!